AEHLF
GRAN ÈXIT EN UNA PRESENTACIÓ RÈCORD DEL CLUB!
Actualizado: 12 nov 2018
Dissabte 10 de novembre va tenir lloc al poliesportiu de Corró d'Avall la presentació dels diferents equips del club i del Patronat d'Esports. I un altre any, ens trobem amb xifres de rècord!

L'any passat ja va ser especial perquè el club va tocar sostre amb el nombre d'equips i de jugadors. Però aquesta temporada ens hem tornat a superar ja que hem arribat als 23 equips i tenim, entre tècnics i jugadors, unes 400 persones. D'aquesta manera seguim essent el 3r equip de Catalunya amb llicències i... el desè d'Espanya!
A més a més, per segon any consecutiu, totes les línies estan completes amb equips masculins i femenins, des dels prebenjamins fins als sèniors.

Aquesta festa tant especial no se la van voler perdre l'alcalde de Les Franqueses del Vallès, Francesc Colomé, el regidor d'esport, Juan Antonio Corchado i el president de la Federació Catalana d'Handbol, Jaume Fort, a part del president del club José Ramírez i l'expresident i responsable de l'àrea social, Rafael Rosario, el principal responsable d'haver fet arribar el club fins on es troba avui.
La base del club ha volgut agrair a l'afició i a tots els pares i mares, el suport que ens donen ja que és gràcies a ells que tants i tants jugadors poden practicar el nostre esport cada setmana.

Ara només queda gaudir d'una gran temporada on segur que ens esperen molts èxits.
Moltes gràcies a tots els que hi vau ser presents i tots els que donen suport al nostre esport!
També podeu llegir la notícia dels nostres companys de La Jornada del Vallès: